,Ridning på Boye och hoppträning

Red Boye idag med Helena. Han brukar ju vara så rädd hela tiden så idag tog vi med oss sällskap. Det gick jättebra, vi skrittade i princis hela tiden, travade kanske 60 meter :P Boye kändes fin, på tillbakavägen vid kossorna måste man springa förbi för det var lite läskigt!

sen hopptränade jag med Tibbe och det gick inge bra. Jag hade ingen bra känsla, tibbe bjöd bra på hindren ,men jag red som en kratta. Sen kom det massa folk så Tibbe tappade fokus osv. Aja shit happens.






Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Visst kan jag göra en header ;) Men är det okej om det står strawberryblondee.blogg.se i hörnet som det står litenryttare.blogg.se nu? :)



Vet inte om du har min msn, men om du har det får du gärna logga in där och skicka bilder? ^^

2011-03-27 @ 21:00:20
URL: http://strawberryblondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0