tävlingar 2011

dessa tävlingar vill jag ta mig iväg på. Kommer lägga till fler, matfors, timrå osv. Men dom jag kunde hitta just nu lite snabbt iaf:

Lär ju tävla L:D- L:C i början. L:D är ju egentligen löjligt låga hinder för tibbe, men det är för min egen skull för att jag ska få mer rutin osv. Till sommaren/hösten hoppas jag kunna hoppa L:B. Om han vore min egen skulle jag säga att det vore roligt att kanske deb L:A sista tävlingen i år.... (A) menmen. Alla dom här är ju hoppning.. Men vi ska tävla lokal L:B iaf EN gång x) Lite meriter måste han ju få ;) Ska till Alnö p¨å träningstävling har jag bestämt mig för. Själva stämmningen är så härlig där, deras kvällshoppningar, löööv! Tänkte släpa med mig lite folks också, för även om man tävlar på högre nivå kan det vara skönt att hoppa nåt litet mysigt nån gång :) *maja, helena, moa, sandra osv*

21 april- lok bräcke

28 Maj – Lok/reg näset

5 juni- lok njurunda

12 juni – Lok Ånge RK

14 aug- Lok Ånge RK

24 sep – lok/reg näset

15-16 okt- Lok/reg SRK


Kommentarer
Postat av: maja

jag förbuder dig o åka till bräcke!! så katastofalt dåligt !!!

2011-03-10 @ 10:22:37
URL: http://memyselfandzalmiac.blogg.se/
Postat av: SANDRA - FOTO

allt bra?:)

2011-03-10 @ 10:24:19
URL: http://photosbysandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0