tihi

VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING)

hoppsadel: Pessoa Rodrigo
dressyrsadel: Throwgood nånting
aachenträns: Några från Capone och CH
pullarträns: ´Capone, CH
remontträns: Capone, CH
hjälptyglar: Martingal från CH 
framskydd: Catago pro
bakskydd: Catago pro
sadelgjord: Vanlig, vet ej märket det har lossnat tihi
ridtäcke: typ några från hööks troja
täcke: Lami-cell stalltäcke och några andra som jag ej vet märket på
pannband: Glen Gordon och några fler
transportskydd: Några blå från nån stans
bett: 3-delat, pelhamstång, hackamore & Ett konstigt special bett som jag rider på just nu.
luva: har inga, ska dock köpa till mina JW schabrak
tyglar: vanliga tyglar? x)
padd: fårskinn
stigbyglar: vanliga, ska köpa några sviktande grejor


VAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING)
hjälm: crw
stövlar: crw
säkerhetsväst:  Jacson safety
ridbyxor: Pikeur, pikeur och pikeur... haha närå men har typ bara pikeur byxor
ridtröja: pikeur, och crw
ridstrumpor: stövelstrumpor och några fårn typ granngården
sporrar: huh?
handskar: vet ej
spö: vet ej märke
ridjacka: Everest, crw osv
ridväst: hahahahah en som jag sytt på slöjden xD
ridskor: crw
chaps: --
stallmössa:  använder inte mössa

//Lovis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0