Tjalalalaa

Red ut en sväng med helena, men vi vände då vi hörde pistolskott?? :O Jag red barbacka för första gången på typ... 500 år?? Sist resulterade det i hjärnskakning och ryggont haha så har inte riktigt kännt den där lusten för en mysig barbackatur. Men funkar inte så bra att rida barbacka för mig, får så ont i ryggen :/

iaf så var tibbe först skitseg, men då vi vände hem tappade han förmågan att skritta normalt?? xD haha tokpållen

jag och tova har haft/har en väldigt intressant diskution med några ang om snodd är bra el dåligt för hästen. Men vi måste tydligen tänka om, för vi har SUPERFEL!!!! Hahahahaha dagens!


 OMG Jag har tagit på stackars tibbe en hemsk SNODD!!! SER ni vad han plågas??? Lägg märke till vad hårt den sitter när han har gett efter....

Här ser ni ännu ett skräckexempel på hur hemskt man drar ihop halsen på stackars hästen! Han har ju inget val
än att dra ihop nacken. Shiiit han biter ju nästan sig själv i bogen??


GIVE ME A BREAK!


  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahaha sant där! ;)

2011-03-14 @ 16:47:22
URL: http://strawberryblondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0